“Sinds vele jaren werken wij samen met Pro-Pay en we appreciëren de fijne samenwerking, hun professionele diensten en het vriendelijke en ervaren personeel. We kijken uit naar een verdere, vruchtbare toekomst samen.”

Mevr. Katrien Depauw, District Sales Manager België en Luxemburg

“Wij werken met Pro-Pay samen sinds 2004. Tijdens de voorbije jaren is onze professionele relatie geleidelijk aan uitgebreid van loutere salarisverwerking tot een meer diepgaande samenwerking, in dewelke we bijvoorbeeld ook onze interne afwezigheidsregistratie aan Pro-Pay hebben uitbesteed.”

Mevr. Ann Dhoore, HR Manager België, Luxemburg en Nederland

“Pro-Pay gidste ons met grote vaardigheid door het in België complexe payroll opstartproces. Het personeel van Pro-Pay is buitengewoon behulpzaam, ijverig en neemt tijd voor ons. Bijgevolg aarzel ik niet om hen aan te bevelen bij andere bedrijven die starten met personeel, of die bijkomend personeel aannemen in de Europese Unie.”

Mr. Garret Doyle, COO

“Pro-Pay is professioneel en neemt ons veel werk uit handen. Het is prettig dat Pro-Pay voor ons de relevante wijzigingen in de Belgische regelgeving bijhoudt. De medewerkers zijn toegankelijk en reageren snel op vragen.”

Mr. Jos Havermans, Directeur

"Pro-Pay heeft aangetoond dat het een zeer professionele, toegewijde en ondersteunende organisatie is. Het team van Pro-Pay is attent en speelt steeds in op onze behoeften. Ze zijn altijd beschikbaar voor het beantwoorden van onze vragen en om ons te begeleiden bij het payroll proces. We kijken er naar uit om onze samenwerking met Pro-Pay uit te bouwen in de komende jaren."

Mevr. Marie Pussemier, Compensation & Benefits

"Toen wij enkele jaren geleden op zoek gingen naar een 'kwalitatief hoogstaand loonsecretariaat', viel onze keuze op Pro-Pay. Ondanks de complexiteit van onze payroll (wij zijn een multinationale onderneming met Japanse medewerkers en talrijke pan-Europese functies) is ons vertrouwen in Pro-Pay terecht gebleken. Wij hebben ervaren dat wij altijd op hen kunnen rekenen voor een persoonlijke, correcte en snelle verwerking van onze volledige loonadministratie. Dat is een geruststellend gevoel, want payroll is een delicate materie waarin je best geen fouten maakt. Voor ons als Japanse producent van hoogkwalitatieve elektronica is dat een topprioriteit."

Mr. Luc Gaudaen, Managing Director

“Wij werken al sinds 2009 met Pro-Pay, voornamelijk voor de salarisverwerking van onze lokale medewerkers en expats in Brussel. Pro-Pay is proactief en nauwkeurig en geeft een goede ondersteuning, ook op de meer complexe terreinen van arbeidsvoorwaarden en voorschriften met betrekking tot de sociale zekerheid, moederschapsverlof, etc.”

Mr. Ole Lissabeck Nielsen, Assistant Director

“Wij zijn zeer tevreden over de werking, de kwaliteit en de service van Pro-Pay. Ze zijn professioneel, flexibel en begrijpen steeds waar we naar op zoek zijn en denken mee om een mooi resultaat te behalen. We zijn dan ook enthousiast over onze samenwerking.”

Mevr. Viviane Laenens, HR & Administration Manager

“Spijtig genoeg sta je soms voor onverwachte resourceproblemen binnen je payroll afdeling die je moeilijk kan opvangen met je bestaande team of sta je voor een groot project dat simpelweg extra (kwaliteitsvolle) handen vraagt. Pro-Pay heeft in het verleden steeds een antwoord geboden en ervoor gezorgd dat onze reeds gekende consultant beschikbaar was op zeer korte termijn om bij te staan waar nodig.“

Mr. Andy Cardon, HR Services Manager

Overtuigd?

Bel ons meteen!

Om uw surfervaring te verbeteren maakt Pro-Pay gebruik van cookies. Door te klikken op "OK" of door te navigeren op deze site gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Meer informatie   OK